تغذیه و ورزش

دو سبز التیام بخش را از یاد نبرید

زمانی که احساس اضطراب و افسردگی در شما غالب هست. راهی برای نجات از این احساس پیدا کنید. خوراکی های سبز شما را از این احساس دور می کند.

سبزی‌های برگ‌دار تیره

سبزی‌های برگ‌دار مانند اسفناج، کلم پیچ، چغندر کالری کمی دارند اما مواد مغذی بالایی دارند. آنها سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند کورستین و کامفرول هستند. به گزارش خبرنگار خط سلامت اعتقاد بر این است که این آنتی اکسیدان ها عملکرد مطلوب مغز را ارتقا می دهند و به خلق و خو کمک می کنند. همانطور که قبلا گفته شد، نشان داده شده است که اضطراب و افسردگی با سطوح آنتی اکسیدان پایین مرتبط هستند .

آووکادو

اگر با اضطراب دست و پنجه نرم می کنید، مصرف ویتامین های B می تواند انتخاب خوبی باشد. آووکادو حاوی دوز مناسبی از ویتامین‌های B مانند تیامین، نیاسین و ریبوفلاوین است. به گزارش خبرنگار خط سلامت آنها همچنین حاوی چربی های سالم هستند که ممکن است به کاهش اضطراب کمک بیشتری کند .برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن