روانشناسی فردی

کووید ۱۹( COVID-19 )/از این همه تنهایی کووید ۱۹( COVID-19 ) چگونه بیرون بروم

9کاری که می توانید برای افزایش انعطاف پذیری درهمه گیری کووید 19(COVID-19) برای خود انجام دهید

خط سلامت: هما مسافر: در کووید ۱۹( COVID-19 ) همه افراد برای حفظ سلامت روان شان در حالی که فاصله اجتماعی دارند و در فرنطینه اند، به رژیم های موثر روانی نیاز دارند در اینجا چند راهکار وجود دارد که در کاهش آسیب های روحی و جسمی موثر است.  این مراحل ساده کمک می کند تا لحظات بهتری  را با خانواده و در فضای کار سپری کنید.

درخواست کمک و پشتیبانی 

در کووید ۱۹(COVID-19) با توجه به محدودیت هادریافت درمان حضوری ممکن نیست.اگر چه درمان و مشاوره از راه دور کاملاً مشابه حضور در اتاق درمان نیست. و به علت قطع و وصل شدن ارتباط حواس پرتی و مشکلاتی را به دنبال دارد، اما رسیدگی به مشکلات با کمک یک متخصص آسان تر از تنها ماندن در مشکلات است.

 ورزش کنید

در کووید ۱۹(COVID-19) ورزش را از یاد نبرید. اگر فضای کافی دارید ، ورزش در فضای باز مانند پیاده روی،دوچرخه سواری یا دویدن را امتحان کنید. مسیرهایی را تعیین کنید که احساس امنیت و آرامش ایجاد می کنند. سعی کنید از مناطقی که ممکن است وسوسه شوید برای خرید بروید یا در خانه کاری انجام دهید ، اجتناب کنید. اگر درد مزمن دارید یا اگر قادر به بیرون رفتن نیستید ، در یک کلاس تناسب اندام آنلاین و متناسب با نیازهای خود شرکت کنید.

یادداشت روزانه 

در کووید ۱۹(COVID-19) نوشتن روزانه  کمک می کند تا افکار و احساسات خود را مشاهده کنید. هنگامی که حالات داخلی و روانی تان را روی کاغذ می آورید ، شروع به دیدن آنها با وضوح بیشتری می کنید. زندگی و روابط خود را بهتر درک می کنید. در پایان هر روز کمی وقت بگذارید تا اهداف خود را برای روز بعد تعیین و روی مثبت گرایی تمرکز کنید ۲۰ تا ۶۰ دقیقه کافی است. نیاز به نوشتن مفصل نیست فقط عناوینرا بنویسید.

 فعالیتهای هنری

در کووید ۱۹(COVID-19) یک نقاشی بکشید  یک داستان کوتاه ، یک شعر یا یک رمان بنویسید.  بافندگی یا قلاب بافی را انتخاب کنید. به خود این آزادی را بدهید که در انجام کاری مهارت نداشته باشید. از قضاوت خودداری کنید و فقط به بیان خود بپردازید. به دنبال منابع آنلاین باشید. برای مشارکت در کارهای هنری لازم نیست که یک فرد حرفه ای باشید ، زیرا این فعالیت ها متعلق به همه افراد است.

 تمرین ذهن آگاهی

 هرکسی می تواند مراقبه ذهن آگاهی را تمرین کند . هدف این است که با وجود همه سر و صداهای موجود در جهان ،سکون را در خود پیدا کنید. همیشه مشکلاتی در جامعه مانند روزهای همه گیری کووید ۱۹(COVID-19)رخ خواهد داد ، اما در اعماق قلب خود ، می توانید صلح و عشق را پرورش دهید. می توانید از حالات روانی مضر دور شده و خود را در چارچوب ذهنی سازنده تر قرار دهید.

با برنامه زندگی کنید

در کووید ۱۹(COVID-19) سعی کنید کل خانه خود را در یک برنامه قرار دهید ، زیرا بچه ها نیز به ساختار نیاز دارند.

 آنلاین زندگی باشید

 یکی از مواردی که ما را در همه گیر ی کووید ۱۹(COVID-19) دچار مشکل می کند این است که تمام فعالیت های سرگرم کننده ای که قبلاً از آنها لذت می بردیم از بین رفته است.  کنسرت ها ، رویدادهای ورزشی و نمایش های هنری  اتفاق نمی افتد. اما بسیاری از هنرمندان به اینترنت روی  آورده اند با استفاده از آنها شرایط خور را بهبود دهید.

 در خانه جشن بگیرید

در کووید ۱۹(COVID-19) غذاهایی درست کنید که باعث می شود اعضای خانواده خوشحال شوند.  شاید نتوانید با عزیزان تان دور میز جمع شوید ، اما اینترنت جایگزین مهمی است. حتی اگر  درون گرا هستید ، باز هم به ارتباط اجتماعی احتیاج دارید.  بازی های ویدیویی یا بازی های نقش آفرینی عالی است تا با آنها حال و هوای تان را تغییر دهید.

 به خود عشق ببخشید 

در کووید ۱۹(COVID-19) به خود لطف داشته باشید. اگر احساسات شما شکننده است با خود صحبت کنید. صحبت مثبت شخصی  را تمرین کنید  هر بار که به آینه نگاه می کنید ،  زیبایی تان را به خود گوشزد کنید مانند: “دوستت دارم” ، یا “امروز عالی به نظر می آیی”. پایه و اساس عشق به خودبه تمام جنبه های زندگی شما گسترش می یابد. وقتی برای خودتان عالی ظاهر می شوید ، بهتر می توانید برای دیگر افراد زندگی تان ظاهر شوید.برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع بلامانع است.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن